5 marca 2015

Liebster Blog Award

Hej. Zostałam nominowana do LBA, czyli Liebster Blog Award.

Bardzo dziękuję Delenie za nominację.

Zasady:

„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Pytania skierowane do mnie:
1. Jaki jest twój ulubiony serial?
2. Czytasz dużo? Jaka książka nakłoniła cię do czytania ( tzn. Od której się zaczęło )?
3. Jaka jest twoja ulubiona postać z jakiejkolwiek książki?
4. Dlaczego zaczęłaś pisać?
5. Czy myślałaś kiedyś o tym, żeby napisać opowiadanie o sobie?
6. Gdybyś mogła przenieść się do świata jakiejś z książek, gdzie byś się przeniosła?
7. Gdybyś mogła być zwierzęciem, to jakim byś była?
8. Twój ulubiony : wampir, wilkołak, człowiek, łowca, elf :)
9. Ulubiona aktorka?
10. Myślałaś kiedyś o napisaniu książki?
11. Dlaczego piszesz akurat o tym, o czym piszesz?

Moje odpowiedzi:

1. Pamiętniki Wampirów.
2. Mój nałóg zapoczątkowała saga Zmierzch.
3. Niki Galanis - Między teraz a więcznością.
4. Czytałam dużo opowiadań i postanowiłam sama coś uklecić.
5. Raczej nie. Nie ma nic ciekawego w moim życiu.
6. Chciałabym przenieść się do TVD.
7. Nie zastanawiałam się nigdy.
8. Wampir - Damon Salvatore
Wilkołak - (dam hybryde) Klaus M.
Elf - Elena z powieści mojego kumpla
Człowiek - Matt Donovan
Łowca - Alaric Saltzman
9. Claire Holt.
10. Aktualnie piszę. :)
11. Zafascynowała mnie historia Klaroline.

Pytania zadane przeze mnie:

1. Jak długo prowadzisz bloga?
2. Ile masz lat?
3. Zastanawiasz się czasem nad sensem życia?
4. Ulubiona para z TVD?
5. Ulubiona czarownica i wampirzyca?
6. Kim chcesz zostać w przyszłości?
7. Chciałabyś kiedyś wylądować na planie swojego ulubionego serialu?
8. Ulubiona książka?
9. Chciałabyś zostać wampirem?
10. Czy masz kontakt (np. na facebooku) ze swoimi czytelnikami?
11. Ile masz aktualnie wyświetleń?

Nominuję:

1. zycie-milosc-przyjazn.blogspot.com
2. dymitr-roza.blogspot.com
3. when-i-look-at-you-delena.blogspot.com
4. delena-always-and-forever-true-love.blogspot.com
5. selfishones.blogspot.com
6. becauseodyoudelena.blogspot.com
7. twiightsaga.blogspot.com
8. mylife2204.blogspot.com

Pozdrawiam. Autorka.

3 komentarze:

  1. Z tego co przeczytałam miało być nominowane 11 osób. Prosiłaś żebym cię poinformowała o nowym rozdziale więc proszę http://zmierzchmojahistoria.blogspot.com/2015/03/rozdzia-8.html

    OdpowiedzUsuń
  2. +Bella Swan. Tak miało być 11 osób, ale większość blogów, które czytam nominowana została przeze mnie na dwóch pozostałych moich blogach, które także otrzymały nominację. Dziękuję bardzo za info ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń